luni, 31 august 2009

sex canadian

  Textul aparţine unei românce stabilite în Canada, şi descrie un tip de percepţie aproape de neimaginat în România:
...nu ca ma bag in probleme barbatesti, dar vroiam sa va spun ce am observat aici in Canada in legatura cu acest subiect: un lucru care m-a socat la inceput, si anume acela ca barbatii nu prea se uita dupa femei ca in Romania, nu 'arunca' priviri; rar vezi cite unul si acela de multe ori este hispanic sau emigrant. Nu ma refer la atentia acordata persoanei mele, ci la pustoaice spre exemplu, cum imi amintesc ca era la noi, fluierau, mai spuneau vreo magarie, se-ntorceau si faceau vreun comentariu... ca golanii... Astia pe aici sint apatici, fara 'spark' in priviri si cu o atitudiene surprinzator de inerta vis-a-vis de femei. Cu timpul mi-am dat seama de ce: femeile si fetele pe aici sint complet lipsite de pudoare si de bun simt si se arunca efectiv pe un barbat atunci cind il plac. Nu-i nevoie ca el sa miste un deget. Ce vrajeala, ce plimbari, ce restaurante... nu nenicule, direct la subiect. Femeile abordeaza barbatii fara cea mai mica urma de jena, acest lucru mi l-a confirmat si fiica mea cind mi-a povestit cum fac fetele la ea la liceu: cind le place de un baiat se duc la el (sau ii trimit un biletel) in care ii spun ca le place de el si-l invita sa iasa cu ele in oras. Ele fac totul, il suna, ii fac cinste la restaurant, multe le aduc si cite o floare la intilnire!! Am intrebat-o de ce isi atribuie ele rolul masculin si mi-a spus pentru ca 'baietii sint timizi' si nu pot sa riste sa-l piarda doar pentru atita lucru. Am ramas perplexa... Un barbat tratat ca o femeie ajunge cu timpul o femeie. Tinerii pe aici sint un fel de fete.. de fapt nici ei nu mai stiu ce sint...
P.S. In multe institutii wc-urile sint comune barbati si femei. Am auzit femei cum isi faceau nevoile si in acelasi timp discutau cu cite un barbat care le astepta in fata cabinei. Nu cred ca asta ajuta la libido...