luni, 26 aprilie 2010

am învăţat de la Octavian Paler

Am învăţat că, oricât mi-ar păsa mie, altora s-ar putea să nu le pese.
Am învăţat că nu contează CE ai în viaţă, ci PE CINE ai.
Am învăţat că poţi continua încă mult timp după ce ai spus că nu mai poţi.
Am învăţat că sunt oameni care te iubesc, dar nu ştiu s-o arate.
Am învăţat că, atunci când sunt supărat, am dreptul să fiu supărat,
dar nu am dreptul să fiu şi rău.
Am învăţat că prietenia adevărată continuă să existe chiar şi la distanţă.
Iar asta este valabil şi pentru iubirea adevărată.
Am învăţat că, dacă cineva nu te iubeşte cum ai vrea tu,
nu inseamna că nu te iubeste din tot sufletul.
Am învăţat că, indiferent cât de bun îţi este un prieten, oricum te va răni
din când în când, iar tu trebuie să-l ierţi pentru asta.
Am învăţat că, indiferent cât de mult suferi,
lumea nu se va opri în loc pentru durerea ta.
Am învăţat că, dacă doi oameni se ceartă, nu înseamnă că nu se iubesc,
şi nici faptul că nu se ceartă nu dovedeşte că se iubesc.
Am învăţat că doi oameni pot privi acelaşi lucru şi pot vedea ceva total diferit.
Am învăţat că şi atunci când crezi că nu mai ai nimic de dat,
când te strigă un prieten vei găsi puterea de a-l ajuta.
Am învăţat că este prea greu să-ţi dai seama unde să tragi linie între a fi amabil,
a nu răni oamenii şi a-ţi susţine părerile.

Octavian Paler


Omar Farik - I Love You