sâmbătă, 10 iulie 2010

despre muncă

Trebuie să privim munca într-un fel special, ca pe şevaletul unui artist. Munca trebuie să constituie o sursă de inspiraţie, să ne stimuleze creativitatea. Prin intermediul muncii vom putea exterioriza şi exprima multplele aspecte ale personalităţii noastre.
   Oamenii care pun pe primul plan banii, celebritatea şi succesul sunt printre cele mai triste şi nefericite suflete de pe planetă. Banii pot reprezenta un instrument extrem de preţios sau un rezultat binemeritat. Dar ca ţel în sine, banii nu pot avea decât efect distructiv. Atunci când facem ceea ce ne place şi devenim foarte buni în acel domeniu, banii vor veni de la sine.
   Cu toţii ne îndoim uneori că suntem la locul potrivit. Slujba noastră nu va deveni muncă decât în momentul în care vom lăsa aceste îndoieli să devină o obişnuinţă cotidiană, la fel de frecventă ca trezitul dimineaţa. Dacă slujba mea a devenit muncă, mi-am pierdut pasiunea. Dacă aş prefera să fac altceva, atunci mai bine mă grăbesc să-mi caut o slujbă care îmi va permite să fac acel altceva. Viaţa este prea scurtă pentru a rămâne blocaţi într-o slujbă pe care o urâm. Munca ce mă pasionează depăşeşte ceea ce trebuie să fac pentru a supravieţui şi este un mod de exprimare a ceea ce pot deveni.                                                                                                        Jim Clemmer

Genesis - Land Of Confusion